ZWROTY I REKLAMACJE
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.202.287 t.j. z dnia 2020.02.21), masz prawo zwrócić towar zakupiony w sklepie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.
- Pierwszym krokiem, aby to uczynić jest pobranie FORMULARZA ZWROTU oraz wypełnienie go.
- Zapakuj starannie pudełko(a), które chcesz zwrócić.
- Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: Opakowaniamax Sp. z o.o, Krzyszkowice 18, 26-650 Przytyk
- Zwrócimy Ci pieniądze na konto bankowe podane w formularzu pod warunkiem, że towar zwracany, będzie w stanie nienaruszonym.
- Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.
- Po wysłaniu do nas paczki, zachowaj dowód jej nadania – będzie on podstawą Twojej reklamacji w przypadku, utraty przesyłki przez firme kurierską.
Zgodnie z zasadami rękojmi, możesz zareklamować swój towar, jeśli jest on wadliwy. Reklamację najlepiej złożyć poprzez e-mail: biuro@najpudelka.pl. Ustosunkujemy się do Twojej wiadomości w ciągu 2 dni roboczych od jej otrzymania.